برای تو

عزیزم 

چقدر جای تو توی صفحه روانشناس من خالیه 

خدایا مواظب عزیز من باش 

همیشه و همه جا 

محرم

این روزا همه عزادار  

همه سیاه پوش 

از این مجلس به اون مجلس 

مراسم زیارت عاشورا 

نذری 

و..... 

وقتی اسم محرم میادبرای هرکسی  

چیزی تداعی میشه  

محرم برای من تداعیه سخن حضرت زینبه 

وقتی از ایشون می پرسن واقعه عاشورا را چگونه دیدین؟ 

می فرمایند: به خدا قسم که چیزی جز زیبایی ندیدم. 

خدایا نمی توانم  

هرگزنمی توانم  

همه ی عاشورا را درک کنم 

کمکم کن  

کمکم کن  

تاازهمه ی حوادث عاشورا لااقل معنای این جمله را درک کنم  

آمین 

دوستان

دوستان من کجایند؟ 

قلبهاشان خندان 

روزهاشان پرتغالی 

برای همه دوستان دور و نزدیک

عریان

کویر جسم من عریانت خواهدبود 

همانگونه که در آغاز 

روحم عریانت شد 

اما کویر جسم من  

که یارای عطش تورا نتوان داشت 

.

بی پرده با تو سخن می گویم 

با قلبت حرفهایم را بشنو

۱۶ آذر

روز قلم های سبز 

روز فکرهای خلاق 

روز اندیشه های سبز 

روز من 

روز تو 

روز دانشجو مبارک