معجزه

نمی دانم چرا ادمها فکر می کنن برای معجزه 

باید یه عصا باشه تا تبدیل به مار بشه 

یا یه درد لاعلاج درمان بشه 

یه مشکل خیلی بزرگ حل بشه 

به خدا می گیم معجزه کن 

معجزه کن 

 همین الان که داری این مطلب را می خوانی 

مشتت را باز کن 

به بند بند انگشتانت نگاه کن 

به تمام خطوطی که کف دستت را پر کرده بیندیش 

معجزه بزرگ خدا  

تنها تویی

خدای من

خدا برای هرکس به همان اندازه ای معجزه می کند  

که او به خدا ایمان دارد   

.

و این بود راز استجابت دعای ما .

تولد من

از وقتی بهم گفت کادوی تولدم وبلاگ دل تو دلم نبود که زود بیام ببینمش 

از اول تا اخر جاده داشتم فکر می کردم چی بنویسم و چجوری تشکر کنم 

دوست دارم زیباترین مطالب بنویسم تا اینجوری از سجاد عزیزم تشکر کنم 

تا به پانسیون رسیدم جونم به لبم رسید.

پست یکم

بدان 

که همیشه 

دلم با توست 

و حواسم 

پی تو می آید . 

تااینجایش با من بود 

نوشتنش با تو